Deel je klacht
Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten of dienstverlening. Wij willen je dan ook graag verder helpen en een gepaste oplossing bieden.
Na ontvangst zullen wij je klacht bekijken en beoordelen. We proberen dan naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Je ontvangt direct een bevestiging na ontvangst van je bericht. Vervolgens zullen we de klacht binnen 14 dagen beantwoorden. Als het langer gaat duren, dan stellen wij je daarvan op de hoogte.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie (wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is). Je kan tevens contact opnemen met de afdeling Bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar RIES bij is aangesloten.
Stuur ons je klacht per mail (info@riesherbaltea.nl) of laat een bericht achter door onderstaand klachtformulier in te vullen. Wij streven ernaar om binnen 3 werkdagen te reageren.
Fout: Contact formulier niet gevonden.